sunnuntai 7. elokuuta 2011

Näin mökillä on sadepäivä ja tylsää, joten teen taas jotain ihan omaani. c:

---

minä elän tampereella, 15-vuotiaan tytön elämää, omakotitalossa ison uusperheen seassa.

minulla on oma huone, läppäri ja kavereita. outoja vaatteita, liian isot puhelinlaskut & aina liian vähän rahaa.

minä toivon rahaa, mopokortin saamista, koulun sujumista, ihmissuhteiden säilymistä ja uusien tulemista.

minä en ole urheilullinen, rikas, aamuihminen, hiljainen, maaseudulla viihtyvä, parisuhteeessa.

minua ärsyttää itsekriittisyys, valittaminen, överipissikset, epärehellisyys, pienempien kiusaaminen, rasismi, inttäjät, köyhyys.

minä osaan soittaa ja laulaa, tehdä kompromisseja, nauraa tyhmänkuuloisesti, pilata tunnelman, värjätä hiuksia, ostaa äidille vaatteita, tuhlata.

minä arvostan vanhoja ihmisiä, ahkeruutta, erilaisuutta, positiivisuutta, erikoistaitoja. muusikoita.

minä shoppailen liian vähän, liian harvoin, liian halvalla.

minua naurattaa silloin kun oon sokerihumalassa, samat jutut kuin äitini, silloin kun toisia ei naurata, sekoillessa.

minä pelkään kauhuleffoja, meidän koulun rehtoria, tulevaisuutta, pummeja, käärmeitä, yksniäisyyttä.