lauantai 17. syyskuuta 2011

Saturday

Nyt on lauantai, enkä oo tehny mitään tähdellistä.
Eilen olin Ideaparkissa Pauliinan kanssa, ostin mustat lökärit, mustat farkut ja mustat tasapohjaset syysnilkkurit. Lökärit oli Budgetista 12.90 ja nää on ihan peruskivat. Ne farkut on H&Mstä ja ne oli 19.95. Nilkkurit oli heräteostos Mekka Outletistä, mut rahaa riitti vielä niihin. Ne on kaikki semmoset perushyödylliset vaatteet, eli tuun käyttämään! Kaikenlisäks äiti oli luvannu ostaa mulle noi molemmat housut, nyt neki tuli siis hankittua. :) And I'm happy about them!

Illemmalla oltiin Hopella, (Idan kyydillä menin), siel oli monenmonta tuttua kivaa ihmistä! Oli siel pari ärsyttävääki, mut en jaksa niistä kertoilla sen enempää. Elina ainaki tietää ketä (1) tarkotan. Muute oli kivaa, kaikki sano mua jonneks ku ostin es sinne, haha lol:D Ja kaikki muutenki otti siitä hörppyjä, ni mulle ei ees jääny hirveesti sitä!

 Illan huipennus oli kuitenkin ku lähettiin saattamaan Terhoo ja Emiliä bussille. Höpistiin kaikkee kivaa ja naurettiin ihan sikana. Kritisoitiin nuorten alkoholinkäyttöä ja tupakanpolttoo, hoho, ja puhuttiin tulevaisuudesta, sekä tottakai dissattii mua!:DSit ku se bussi tuli, Terho lähti polkee kotio ja Emil meni siihe bussiin. Idan kanssa mentiin skootterin kyytiin ja kurvattiin bussin eteen. Sit alko armoton kisa Idan, mun ja Emilin välillä: skootteri VS bussi. Arvaa kumpi voitti?:D Emil tekstas koko matkan bussista kaikkee ja mä skootterin kyydistä, oli kiva kotimatka! No tänään sit ollaan menty pikkuveikan kaa kauppaan ja ostettu syötävää. Siitä sitte mentii isin työpaikalle ja istuskeltii koneilla hetken aikaa, kunnes isi vei meijät kotio. Käytiin vielä hakemassa pizzaa ja hotwinxejä isin kanssa!:) Nyt oon dataillu täs tälläi ja mesettäny Elinan, Masin ja Antin kaa. Elinaki parantuu, ihanaa!:)♥ Nyt tuli tekstiä, eikä (apua!) yhtään kuvaa, koska se mun rakas kamera on rikki. </3 No, täs viel Elinamursusen linkkaama biisi illalle, on muuten aika kiva. (:



Kivaa lauantai-iltaa! ♥