sunnuntai 1. tammikuuta 2012

2012 !!

Moi!:)
Vietin uuden vuoden Elinan kanssa ja voin sanoo et kivaa oli! Kuvia ei otettu, ku ei haluttu olla kameran äärellä koko vuodenvaihdetta mut joo. Mulla on kyl pari kuvaa nyt lomalta, et täältä pesee!
Älkääkä sit saako shokkia, mulla ei oo meikkiä, oon liimaletti jne :---D Koittakaa kestää!

 eilen(:^



 demitys ! (y)



 silmät punottaa.. ja oon hei tosi söpönä tänään :D

 nii teen nyt kasvonaamioo:) Kohta pesemään tää pois!

Sain sen kännykän ostettua!
Juu ja soitan huomenna isille ja kerron tosta puhelinlaskusta, toivottavasti se antaa mulle ton anteeks! D:: (Käytin siis nettiä ja siitä tuli 310,75e lasku..) No, sormet ristissä ja peukut pystyssä toivotaan parasta ja pelätään pahinta!

Juu, no, lomaa on vielä viikko! Pitäis käydä Elinan kanssa kattomassa 'Hysteria', kunhan saadaan aikaseks:) Ja sit Annikallekkin pitää päästä yöks!

Moikka!