keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Joo.

"Ethän sä ikinä
kadota tuota katsetta?
Mitähän sä vielä kantaa voit
korkealla kun noin sä soit
Ei mitään tuu niin painavaa
et se sinut musertaa

Kaunis pieni ihminen
Sä olet ainutlaatuinen
Mitä vastaan tuleekaan,
toista sua ei milloinkaan"

Ihana kappale!^ Suloinen ja se antaa semmosta uskoa elämään ja ihmisiin, mä niin tykkään! Noi sanat on niin mun elämästä, niihin on niin helppo samaistuu!:) Muttajoo, tänään oli terveystiedon koe. Annika tuli meille ja syötiin Kismettejä ja popcorneja! Oli ihanaa nähä sitäki murua välillä ihan kahestaanki, ku ei olla pitkään aikaan oltu sillai kunnolla. Katottiin se Romeon ja Julian nykyaikasempi versio, jossa oli Leonardo DiCaprio, ai että oli silmänruokaa! ♥ huomenna matikan valtakunnallinen ja musiikin jazz-koe. Perjantaina viel kuntotestejä ja maantiedon koe. Miten koulu ei jotenkaa innosta? Motivaatio taas iha kymppi. Mut ensviikolla luokkaretkelle Pärnuuseen! Siel saa sit shoppailla (ainaki toivottavasti) ja levätä!:) Jeps, nyt viel pari kuvaa ja toi Johanna Kurkelan Ainutlaatuinen-biisi!:)


 Annika teki mulle pari piristyslappua!:)

Tänään oon ollu hyvällä tuulella, ja se on hyvä juttu! Monesti mulla on ollu täs lähiaikoina (=viime puolvuotta) vaipua hirveeseen masennukseen jostain pienestäkin asiasta, nyt koitan päästä siitä yli ja nauttia elämästä mun ystävien ja perheen kanssa! Eilenkin oli riitaa porukoitten kanssa, mutta tänään puhutaan varmaanki asiat halki ja sit taas menee paremmin.:)

Muthei joo, tos oli pieni avautuminen, kivaa keskiviikkoa teille!:)

PS: Muutin ulkoasua! Mitäs mieltä?:)

6 kommenttia:

  1. Ihanan tämmönen asenteikas blogi ! :)

    VastaaPoista
  2. kivoja kuvia ja mahtava ulkoasu!:)

    www.karoliinannn.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Anonyymi19.4.12

    smile your fab = hymyile sinun fab

    :::::::::DD::DDD:D mitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. smile you're fabulous:D kaveri kirjottelee välil vähä vääri mut joo:D

      Poista