lauantai 14. huhtikuuta 2012

on rentooo

Viimeviikolla oon käyny kaks (2) kertaa GoGolla sen Elinan antaman kortin takia, ja on ollu ihan jees! Käytiin tiistaina BodyJamissa, se oli kivaa semmosta tanssijumppaa & sit torstaina BodyBalancessa, joka oli semmosta pilatesjumppavenyttelyy. Ostin sen bleiserin Ginasta mistä hihkasin viimeks, mietin sitä vieläki oliko se hyvä ostos vai ei. Mut päädyin siihen et se on! Oon viikonlopun ollu mummolla ja oon varmaa tullu kipeeks tai jotai, nenä vuotaa ja päätä ja kurkkua särkee, mut kuumetta ei oo. Isukki osti mulle Lindexistä valkosen pitsipaidan (11e) ja Vicksejä mun kurkkua ajatellen.:D Sain rahaa mun ukolta (=pappa, vaari tms) Pärnun luokkaretkee varten, viel ensviikko kouluu ja sit viikoks sinne! Joka päivälle pitäis olla varattu muutama tunti aikaa shoppailuun, et enköhä mä sieltä löydä jotaki kivaa:) Haaveena ois laukku, farkut, kengät ja jotai kivaa kaikkee!:D
anteeks tää kännykkälaatu:D

♥:Fanni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti