lauantai 30. kesäkuuta 2012

baby baby baby ooh

Juu olin eile melkei koko päivän lastenvahtina. Vahdin mun pikkuveljee vaa. Illalla Elina pyysi mut hetkeks keinumaa puistoo ja oli iha kivaa, pääsi käymää vähä pihalla siinä samalla:) Tänää on mun serkkupuolen rippijuhlat, sinne siis! 
Unirytmi on ihan sekasin, menin viimeyönäki nukkumaan vasta puol kolme, heräsin tossa kahentoista aikaan.. ja maanantaina pitäs olla kaheksalta aamulla töissä. Kaippa se sit siitä kuha siihenki tottuu. Eivaa oo hirveen kiva mennä sinne ihan kuolleena tällein ekana viikkona. 
Muttajoo, mun pitää ny mennä syömää ja sit meikkaamaa ja laittautuu.:) Kuvia juhlista sit varmaan huomenna tai illalla jos jaksan raahautuu enää koneelle!
 Biisi, joka on ihan sika hyvä, soinu päässä tässä viimeset pari päivää!
 Äiti osti mulle uudet höntsyt! Jeejee go mama!

Jeps mut mä tosiaanki meen ny, moikka!:)

7 kommenttia:

  1. hih valle on söpönen<3 :) ja sää kans! ja hyvä biisi on muuten :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksii:) on mun mielestä jopa parempi ku se mohombin versio!

      Poista
    2. todellaki :)

      Poista
  2. Sul on kivoi kuvii:)
    http://essi-mylife.blogspot.se/

    VastaaPoista
  3. Anonyymi1.7.12

    mitääähä onko toi valdemaar ?o: eihä sitä enää tunnistanu, ku se o kasvanu niii hirmuuuusesti !D: muumit♥ -memo C:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyl se vaan on, aina yhtä sulosena:D muumit!♥

      Poista