sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Grattis på fodelsedag till mig

Jee! Eilen (8.6.) oli mun synttärit, tosi ihkuu olla 16 vee!
 No ei ny vais.., oon Helsingissä vieläkin, tuun maanantaina kotiin. Oon shoppaillu ihan mukavasti, tai siis jotenki ne rahat on vaa sielt lompakost kadonnu. Alkaa helsingin murre tarttuu, enää en osaa puhuu normisti ja se häiritsee mua vähän, ei paljoo, mut vähän. On ollu jättefint hengata serkkujen kans, mut silti ois vähän koti-ikävä. Ainakin sen takia, et kaikki mun ystävät on jossain, mut mun paras ystävä on ainaki kotona! Haluun mennä sen kans pizzalle, picnicille, kuvailemaan pihalle, keinumaan, ottamaan aurinkoa, hytisemään Tampereelle kesäiltana, shoppailemaan, istumaan ja juttelemaan! Mitä ikinä keksitäänkään! Joo, Elina, mulla on just sua ikävä.:) Elinan ihanaan blogiin pääsee muuten sit tästä! Muistakaas käydä piristämässä sitä jollai kival kommentil. Emmätiiä, mul on jotenki ihana olo, mut samal tämmöne, et en tuu saamaan mitään aikaseks. Nytki vaa uskottelen itelleni, et ei mun tarvii. Mä oon 16, asun landella, oon nyt sukulaisten kans ja kohta tuun päiväks kotiin. Sit meen isoseks riparille. Kyl mul on tekemistä, mä vaan jotenkin en lakse et se ois hirveen hyödyllistä. Vaik kivaahan kaikki on! Emmätiiä, mä alan puhuu tosi sekavia. Tääl on kuuma ja kello on paljon. Koko päivän on tääl Helsingis vaan tihruttanu vettä ja ollu muutenvaan sumusta ja kosteeta ja kylmä! Not so great. Kyl se siitä, meil on silti hauskaa! Esittelen sit vähä mitä oon ostellu täältä, kunhan tuun kotiin. Saa nähä missä maanantai-yön tuun nukkumaan, mul on huoneremppa menossa! Mun sänkyki on raahattu terassille.. Mut joo, ei tätä kuitenkaa kukaa jaksa tänne asti lukee. Ja tää ny oli vähä tämmöne pikane reissupostaus. Mä taidanki tästä jatkaa unille! Heippa!

ps. Ei oo ny kuvii, mut ens postaukses tulee niitä sit kyllästymisee asti!:)

pps. Lets get the party started, jo kaksikymmentä (20) lukijaa! OMG:)

4 kommenttia:

  1. aww mullakin on sua hirrrmu ikävä! :( onneks tuut sieltä jo huomenna kotihin! Ja sit saat sun superihkucoolin synttärilahjan :---3 Ja sit leirin jälkeen tehdään just kaikkee ihan supermahtihauskaa, niin että tulee hirveen huikee kesäloma! :D Huomenna nähään muruseni<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mullaki oli sua, ihanaa ku päästää ny näkee paremmi ku en oo enää hesassa!:) sun lahjas oli sikasuperihana, tykkään!♥ sit seuraavat 9 päivää yhdessä riparilla:d!

      Poista
  2. Paljon onnea vähän myöhässä :)

    ♥: obses-sions.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoskiitos!:) vastauskin vähän myöhässä:)

      Poista