keskiviikko 8. elokuuta 2012

en ny klänning

Ei mulla oikeen mitään ihmeellistä nyt kuulu, ostin ginasta uuden mekon, oli 5e. En jaksa vieläkään tehdä Korkeasaaresta mitään juttua, jospa sitä sit huomenna (tänään, koska kello on vähän yli yks yöllä). Väsyttää, ei tuu kunnon tekstiä enää tähän aikaan, pitäs huomenna värjätä Elinan hiukset ja odotella pankkikorttia postista, ja jospa sitä kävis illalla viel Soluilemassa vikaa kertaa ennen koulujen alkua. Musta on outoo, et mua ei jännitä. Lukioonmeno, uus koulu, uudet ihmiset, uudet kasvot, uudet säännöt, kokonaan uudet kuviot. Ja silti meen ihan luottavaisin mielin. Tää on ihan uutta mulle, yleensä mä priorisoin kaikkea, mut nyt ei oo mitään hajua mitä tulee tapahtumaan. Antaa ajan näyttää! Koulun alku ei oo mulle edes mitään pakkopullaa, odotan vaan innolla mitä tapahtuu. On jotenkin levollinen olo. Torstaina käyn koululla, teen pehmeen laskun arkeen kun käyn lukkaria hakemassa ja bussimatkatukihakemusta täyttämässä loppuun. Ostan ehkä pari kirjaa siinä ja säkällä käyn kahvilla Elinan kaa. Onneks mulla on pari tuttua siellä, etten joudu oleen ihan yksin ja hukassa. Musta tuntuu, et tää saattaa onnistua. Mut nyt oon sepostellu niin paljo, et ehkä mä ton otsikon mukaan esittelen sen mun iki-ihanan mekon!

PS. Miksei kuvia saa ikinä muokattua samanlaisiksi? Mun lamppu tekee näistä niin rakeisen ja tyhmän näköisiä.. En tykkää:o

Joo, mä meen nukkumaan tai nukahdan pystyyn. Hellurei!

4 kommenttia:

  1. Ihana toi paita ja oot ihan älyttömän kaunis!

    VastaaPoista
  2. Sulla on aivan upeet hiukset ja toi mekko on ihanuus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai tää rotanhäntä:D no kiitos kuitenkin! mekosta tykkään kans ite <3!

      Poista