sunnuntai 23. syyskuuta 2012

driving so fast that the view falls apart

Heippa! Joo oon pahoillani, oon huono bloggaaja joka jättää koeviikolle lukemiset ja bloggaamiset vähemmälle ja kuluttaa aikansa tekemällä kaikkea ihan muuta, muttei silti mitään. Että terve vaan! Niin kuten sanoin, mulla oli koeviikko, joka loppu torstaina. Kokeista tuli kutosesta kasiin kaikkea mahollista, eli ei ne nyt mitenkään överihyvin menny. Mutta ensjaksossa mä sit parannan. Paitsi etten kuitenkaan, koska fysiikkaruotsihistoriabiologiakuvisliikunta... 
Joo ja kuvassa esiintyy mun ja Elsan luovuus kuviksentunneilla, ei oikeen noi akvarellit kiinnostanu.. :D

Tänään kuitenkin lähdin aikaisin aamulla seuraamaan kauden viimesiä Racetruckseja Alastaroon, eli siis kilparekka-ajoja! Isukin firmalla oli sielä auto mukana kisassa. Se oli oikeestaan aika jännää, ne ajo kovaa kyytiä ja pärinä kävi niin että korvissa soi vieläkin! Mulla on hirveen äijäfiilis ku oon ny päässy kokemaan vähän moottori-urheilua, mut ei tämmöstäkään ihan joka päivä koe. Ainiin! Mainitsinko jo, että se isin firman auto siis voitti sen kisan? En vissiin. Mad Crock-rekka oli koko matkan perässä, mutta kyllä RKH oli ylivoimanen koko kisan ykkönen, heti lähdössä otti johtopaikan ja piti sen hienosti koko kilpailun ajan. Joo mä laitan kuvia nyt, koska muuten tästä tekstistä tulee ihan liian pitkä, paitsi että se on jo. Okei nyt mä ryhdistäydyn.

Joo heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti