lauantai 8. syyskuuta 2012

mikä menee ylös sen täytyy alas palata ja nyt koetan todellisuutta vaan halata

Mulla on jotenki hyvä fiilis. Semi yksinäinen, mut kuitenki ihan hyvä. Mulla on jotenki semmonen olo et joku voi onnistua. Ja jos joku menee vituiks, ni ei se välttämättä kaada koko maailmaa. Riippuu asiasta. Mä oon niin sekasin taas, en tiä mun fiiliksiä yhtään ja muutenkin oon vähän taas kujalla, mut kyl se tästä. Eilen oli kiva ilta Jalkasaaressa tuttujen ja vähemmän tuttujen ihmisten seurassa. Ensviikon keskiviikkona alkaa koeviikko ja oon siitä ihan kujalla, en tiä yhtään miten pitäs toimia. Pitäiskö alkaa lukemaanki jo? Kyllä tää tästä, niinku mä tätä oon täs taas hokenu itekseni monta kertaa. 
Mä meen ny haaveilemaan ja mietiskeleen lisää syvällisiä!:) Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti