perjantai 21. tammikuuta 2011

Anteeks, näin heti alkuun.

Juu, mun piti olla aktiivinen ja näin seki jäi sikseen.Kuvannu en oikeestaan oo ollenkaan, eli niitäki tulee aika köyhästi. Koitan mä jotain tänne väkertää kuitenki, et tulis sentään jotain luettavaa teille, olemattomille lukijoille, keitä mulla ei ole ollenkaan. Teitä on nolla kappaletta.

Viimeviikoilla ei oo tapahtunu mitään erityisen kivaa. Oon ollu kavereiden kaa, syöny karkkia (paljon, niinku aina) ja ollu aika paljon kotona. Iha jees, et mikäs siinä. (<-- sanon aika usein noin)



Oon ostanu farkut (One Way:stä>) ja mustan perusneuleen (Vero Moda:sta). Mutta tietenkään en oo ottanu niistä kuvia, mun kamera ei oo mukana, ku meen nyt juuri tällä hetkellä mummolaan ja dataan autossa, että ihanaa. 8--o Nojaa, ne farkut on just kivat, ne istuu hyvi ja on sillai kaikinpuolin jees, ja se neule on iha normi musta, iha samanlaine ku h&m:ässäki, mut se kangas on vaan pehmeempää ja se on 5e kalliimpi. :) No, voi herranjestas, koitan Googlesta ettiä kuvia semmosesta mustasta tavallisesta neuleesta, mutta EI. Sellasta ei nyt satu silmään. Tai sit mä en osaa ettiä niitä. No anyway, nyt ei tule kuvaa siitäkään. :o Huono homma. 


HUI! :O Melkein poistin tän koko tekstin ! 

mä en uskalla tehä enempää, mutta lisään pari kuvaa, sillai mahdollisimman varovasti ja rupeen sit mesetteleen kaverin kaa. :) Huii.

Mun olo tällä hetkellä. Hieman riutunut, päätä on särkenyt kokoajan sillai vähän. Nuhakin on, huihui :o  No, jospa mummo keksii mulle jostain päänsärkylääkkeen. :)


Mutta nyt; Jää hyvästi. (ainakin huomiseksi.)

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti