lauantai 22. tammikuuta 2011

fiksua, jännäää, tyhmää.

Miks repesin ?? :D ^

Tänään, ihan normitylsäperuspäivä mummolassa. Syöty on, että nälästä on turha valittaa. Hirveesti on kaikkee mässätty. Mumsmums, röyh.

Kaupoilla kävin sen verran, että Anttilassa käväsin kattomassa varttia vaille kuus (15min sulkemiseen) farkkuja, mut ei löytyny, taisiis koko oli liian pieni. (ylläri) :D Nomutta, huomenna uusi yritys!

Käytiin tänään myös Lappeenranta - Vantaa - salibandyn naisten sm-kisoissa! :D NST (Lappeenranta) voitti 5-1. Hyvä Lappeenranta! Vaik täytyy kyllä sanoa, että se Vantaan maalivahti oli ihan sairaan hyvä ja ketterä! Ne juoksi niin lujaaki siellä kentällä, et ei välillä kerinny kaikkee nähäkkää. :oo Mä rupeen ny arvostaa enemmä sählyä, en mä vaan jaksais juosta siellä kentällä! :D 


Kyllä kaikki pelasitte hyvin!! :)
Nonni, tekis mieli ottaa kuvia ite, eikä ottaa niitä vanhoja tuolta koneelta ja Googlesta, mut nyt ei auta valittaa, en ite ottanu kameraa mukaan! Voi minä....



Mut nyt mä listaan kuvia, mun lempparitelkkarisarjoista (jeee):
 Frendit ^

 Sinkkuelämää ^

 Täydelliset naiset ^

 Paavo ^ :)

 Muumit ^

 Dieetit vaihtoon ^

 PUTOUS ^ ♥

Juu tää päivä oliki nyt tällanen. Kyllä mä muitaki teeveeohjelmia katon, mut en jaksanu listata kaikkia. :)

Heiheiii ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti