sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Heipähei ja heipatirallaa.

Hellou siis ihmiset! :)
Mulla on nyt tylsää, ja aikaa riittämiin tehdä jälleen pitkästä aikaa uusi postaus. Ihanaa, oon varmaan suomen paras bloggaaja, ku kirjottelen näin usein yms.:D:D:D öö en.
Juu tota, mitään ihmeellistä ei oo tapahtunut, mitä nyt oon hieman ostellu tavaroita ja löytäny yhden vanhoista lempibändeistäni uudestaan. :) Wihii!

No tää eka kuva tossa ylhäällä on mun uus kaulakoru. Harvoin löytää F:ää mistään. Mut löysin ton tuolta öö Glitteristä, alessa kaks viiskyt! :) Sori, vinossa. :)

Juu tossa on yhet konadit mitkä mun kaveri teki mulle, ihanat on :)
Juu ja tossa kuvassa on jotain vikaa, ei suostunu kääntymää, eikä toi väri oo mikää paras. :c
PS: Mulla ON lyhyet kynnet, tiedän.

Joo tossa on mun kalannaamani. Tukka sekasi! O__o Ilman meikkiä yms. :ss
Mut tuli mieleen, et haluisin tehä tukalleni jotain uutta! Mut en kyl vielä tiiä, mitä. Se jää nähtäväksi, värjään noi vasta joskus kuukauden päästä, lomalla sitten katotaa. Mut haluisin ehkä niistä ruskeet. MUTTA syynä, miksi en värjäisi ruskeita on, että haluun olla rippikuvassa edes hieman normaalin näköinen, ja ruskeet ei näyttäis mulla kai hirveen normilta, mulla on muutenkin niin vaaleet kulmakarvatki :D
tällä 10.1 (oikealla) mää oon viimeks värjänny :o eikä mun tukka vaalene ollenkaa :o:o

Ja sit aattelin punasiaki, mut mun kaverilla on just MUN sille värjäämät punaset hiukset, ni en ehkä iha viittis värjää, ja matkia. Muutenki ei punane kai sopis mulle :)
Ja sit mustaa ei, se on mulle liian tylsä ja sillee. Eihä blondista kai ees sais mustaa ? :o
Ja sit mitää muuta en kehtaa yrittää, ku raidoistakaa en sit tiiä, ku ne vois olla ihan kivat, mut en oo varma, haluunko mä raitoja. :o Ja niistä ei tulis hirven hienot, ku mä värjäisin ne ite. :o Ni tulis semmoset paakut sitä väriä vaa jonnekki, ainaki näin mä sen aattelen. :::p
Nii, mut oon myös aatellu et jos pari raitaa jonnekki, tai sit alatukka, siis toi niskassa oleva osio, jos mä värjäisin sen ruskeeks, ja sit päältä ois blondit. Mitäs siihen tuumaisitt? En tiiä. Mut nyt tätä tekstiä on ihan kiitettävästi tässä mun hiuksista, että alkaa varmaan jo kyllästyttää. 

Nonni, sit musiikkia. :p



REDHOTCHILIPEPPERS on paras ♥
Siinä se.

Hihii, nyt näihin kuviin näihin tunnelmiin,

paipaii ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti