maanantai 31. tammikuuta 2011

Sairasta menoa.

Rakastan tota otsikkoo. ^ Tänään kotona sairastamassa, oon datannu koko päivän aamutakissa sängyllä makoillen ja vettä juoden. Jepjep, ja sit aina välillä käyny hakemassa jotain ruokaa. Lihakset ihan kipeenä, kun en oo pahemmin liikkunu tästä datisasennosta mihinkään. Ei oo hirveen mukavaa kyllä tämä päivä. No, koitanpas nyt laittaa noita kuvia, mitä jaksoin ottaa äskö. Tajusin muute, et kuvaamine ei oo mukavaa, jos koitat nousta seisomaan ja päätä särkee. No, kyllä mä ihan hyvin pärjäsin. Juu niin näitä kuvia:
Tässäpä minä sitten olen tänään! Kuvassa olevat vaatteet ei kyllä oo samat, millä oon koko päivän ollu. Mutta asento on sama. :) Koneella hengaillu koko päivän.. ihanaa.

Halusin lisätä tän tarranki. :) Se on siis H&M:ltä joulun aikaan ku osti vaatteita, ni sai ostaa tommosen 0,95e:n maksavan tarran, jolla yks lapsi saa puhdasta vettä. Aattelin, et se ois kiva hyväntekeväisyysapu niille lapsille siel jossain Afrikassa tai jossain. :--)


Tällä värjään seuraavaks hiukset. Sen nimi on tuhkanvaalea, ja se sisältää siis tosi paljon vetyperoksidia. Äiti väittää, et mun hiuksista tulee vielä joku kaunis päivä vihreet tosta vetyperoksidista, mut ite oon erimieltä. :D
 Tässä on Belle Who nimisen artistin levyn kansi. Sen nimi on Can't whistle when you smile. Se on muuten tosi kesäinen, (öö, johtuiskohan siitä, et ostin sen kesällä). Mut siis ei ihan uusinta musaa, mut tosi hyvää. Kannattaa kuunnella vaik youtubesta. Tosta tulee tosi hyvälle mielelle. :)


Joo mua alko kesätyttää tänään. :) Noi aurinkolasit on Seppälästä oiskohan ollu 2e joskus joululomalla. =D Aloin kattoo Ellokselta kaikkia kesävaatteita ja kenkiä. :D Löysinki yhet, tämmöset tennarit tossa alhaalla.

Tommoset! :) Mä tykkään. Ja hintaaki vaa 19,90. :)

No mut huomenna sit kouluun olen menossa! Kyllävain, iloisena. ::D

Heidoo ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti