maanantai 7. helmikuuta 2011

huhhuh !

On ollut menoa ja melkettä ! :O
Ostin spiritstoresta kahet kengät (joo en ottanu kuvaa, ku oon laiska)
Kävin MUUMI JÄÄSATU-jääsadussa :D ♥
ja sit mä öö oon käyny kattoo tampereella sen West Side Storyn :)

Siin oli hiema esimakua :P

valtasin koko iskän vessan :D  ku olin siis valmistautumassa siihe muumijuttuu :D
sit siel oli ihan sikana mautoja, mut ei yhtäkää meijän ikästä :o se oli hiema outoo, mut arvattavissa kummiski, koska se oli oikeesti niinku pikkusille, mut me mentii sinne mun kaverin kaa kuitenki. PISTE.


 peilailin ^ :D

mä käänsin tän kyllä picasalla, mut ei tää kääntyny tähä :o NO KUMMISKI. toi meikkivoide on iha sika hyvää :o samoin toi peitepuikko! Lumenen Natural code meikkivoide, anttilasta ostin joku 10e :)
ja toi puikko oli kai vähän halvempi, ostin Sokokselta.

Nomut en kerkee hirveesti kirjottelemaan enää, ku pitää mennä haitaria soittamaan !
Adios ma frends ♥ :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti