tiistai 31. toukokuuta 2011

Kesä siis tulee...

... onneksi!
Juu reilu viikko on nyt siitä kun löydettiin mun kaverin kanssa Ideaparkista hieno mekko! Se on ruskee, siinä on yksi olkain ja se on aika lyhyt, eli ei voi istua pahemmin. Siinä on myös rusettiyksityiskohta siinä olkaimessa! Se on aika kiva. :)
Mekko on siis tarkoitettu mun rippijuhliin, eli o-ou !:D:D:D
Hyvin se menee, en vaan tiiä et sopiikohan ne mun edellisessä postauksessa olevat kengät, ne kiilaballerinat siihen.. :| 
No, sen näkee sitten jossain vaiheessa. Muuten pitää tyytyä niihin mustiin vanhempiin kenkiin jos ei muuta. 

Tässä on pari kuvaa nyt siitä mekosta:



dbqawfbpegg tää ei suostu lataamaan niitä! :o

 No, tossa on sit JUISSIa jos muu ei auta. :/
Toi Juissi on sit ihan sika pahaa, ainakin mun mielestä. Jokainen tulkitkoon miten haluaa, mä en tykkää. :s

Joo, no ei kai sit muuta, jos noi mekon kuvat ei suostu toimimaankaa.


Adioss ~ ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti