perjantai 21. lokakuuta 2011

Ei rakkautta voi riistää multa, toivo jäljelle jää...

Hei!
En oo taas hetkeen kirjotellu, mut nyt aattelin vähä infota tekemisistäni.:)
Viime viikolla olin tetissä Sokos Emotionissa Ideaparkissa. Elinan kanssa oltiin tosi ahkeria siellä ja opittiin ainakin siivoamaan!:D Oli hauskaa! Enää ei tosin tee mieli subia, ku oltiin joka päivä päivän subilla.:D
Nyt on syysloma aika lopussa, ens viikolla kouluun. Lomalla oon nähny ystävääni Kauria ja hengaillu kaupungissa, käyny Elinan kanssa leffassa (Vain seksiä) & Stage -Silmistä pois-esityksessä!:) On ollu kiva loma, vaikka oonki ollu ihan out of money! Cubus tuli ideaparkkiin, ostin sieltä avajaistarjouksesta yhen valkosen paidan, missä on jotain mustia ohuita raitoja ja se on vähän löysä kaula-aukon luona. Nyt se on pyykissä, joten en saa otettua siitä kuvaa!:D Mut se oli 4.90e.:) En oo taas yhtään saanu aikaseks kuvata mitään, kamera on ollut laukun perällä akku tyhjänä!
Osallistutaan Elinan kanssa koulun laulukisaan 7-9 luokkalaisten sarjaan. Aiotaan laulaa Virve Rostin Sata salamaa, siitä myös otsikko.
Oon tehny musatunnille mun esitelmää rockista, se on jo alulla!
Tässä vielä pari kännykkälaatusta kuvaa lomalta:

 Meillä oli sähkökatkos, piti värjätä Elinan hiukset kynttilänvalossa!^

 Vietiin roskia, niin kerkes ottamaan kuvan työasusta Emotionissa:)^


 Cubuksen se raitapaita:)^ ja ilmeellä noikin kuvat, olin tollon lähössä kattomaan sitä Stagea!^


 Uutta huonetta pimeässä kuvattuna (kattolamppu ei oo vielä asennettu)^

Stage ja Vain seksiä-liput!(;^

Ja sit voisinki tästä häippästä, että heimoi vaan ja kivaa viikonloppua!