tiistai 4. lokakuuta 2011

Heissan!

Nyt se on sitten lokakuu. Perjantaina oltiin Elinan kanssa kuvailemassa, Elinan kameralla pääosin, (ite en ottanu ku luontokuvia ja jotai Elinan selästä:D) ja en oo saanu niitä kuvia vielä koneelle, mut ehkä jossain kohtaa sitten. :) 
Kävin perjantaina pyörähtämässä hopella ja tutustuin taas lähemmin eri ihmisiin! Oli huisia ja sillai! Vietettiin aikaa niin ulkona kuin sisällä ja kavereita piisasi joka lähtöön. Käytiin Salessa ostamassa namiskuukkelia ja mulla lähti ääni. Tankattiin myös kotimatkalla isin kanssa Annikalle ABC:lta bensaa, ku sillä pääsi loppumaan. :) 

Sunnuntaina sain skootterin takasi, isi korjas vilkun ja hihnan! Sit ajettiin Kangasalta Hervannan kautta tänne perähörölää:)

Värjäsin sunnuntaina tukan sillä uudella Mousse-sarjan vaaleimmalla sävyllä. EN suosittele, oli huonoa! Ei peittänyt juurikasvua, eikä muutenkaan muuttanut mun tukan sävyä mihinkään suuntaan. Tuntu ihan huonolta kevytväriltä, jos siltäkään. 

Tänään kävin kampaajalla, joka pilas mun tukan. Käskin leikkauttaa latvat pois, eli pari senttiä. Se näytti, että huonoa oli sen parin sentin verran ja oho, puoli päätä lähti tukkaa! Hirveetä, nyt mulla on polkka! Tätä mä EN halunnu. Itkin tossa äsken ja valitin äidille. Kestää siis taas reilun vuoden saada nää sopivan pitkiks. Kiitoksia kampaaja, rakastan sua. voisin hirttää sut.

Juu, eipä tässä muuta.