tiistai 29. toukokuuta 2012

ja minä olin yksi murtuneista [päiväni kuvina!]

Tänään oli koulussa tosi rentoo, oli tuuppajaiset ja esiintymisiä +päättöharjoitukset. Se todistuksenhakemiskävely oli aika pelottavaa, vaikkei se periaatteessa oo mikään ihmeellinen homma, ja kaikki tekee sen joskus. Se vaan, että kun kävele korkeilla koroilla siihen eteen lyhyessä mekossa, pitäisi näytää kivalta ja ei saisi tyriä koko hommaa. En tiiä miks, mutta mua pelottaa se kävely vielä vähän kuitenkin. Tein kuin teinkin tästä päivästä päiväni kuvina-postauksen, (en kyl nyt ihan tiiä miten hyvin tää onnistu, mutta joo), tässä tää nyt ois:
Heräsin ennen herätystä.. kouluun mentiin vasta puoli yhdeksitoista!


 Valkkasin vaatteita..
 Meikkasin!


 Meillä tuuppajaisissa eläkkeelle jäävä opettaja ja sen bändi soitti meille kaikkee älyttömän outoo ja hauskaa:D Saatiin ainakin nauraa!

 Harjoteltiin vielä kahvitustilaisuuden jälkeen meidän ysien kevätjuhlabiisiä. Tää on kyl niin kiva laulaa! Muutenkin tämmönen rento ja jotenkin toivoo antava kappale!
Sit yritin tehä blogimerkintää koneella, mutta blogger ei suostunut lataamaan kuvia, joten se latailu jäi sitten näin iltaan. Olin hakemassa soitonopettajalta nuotteja kaupungissa, ostin Ginasta söpön paidan (kuvaa siitä myöhemmin) ja isoveli osti mulle etukäteis-synttärilahjaksi tennismailan! Mä olin jo puhunu sille että koulun lähellä on tenniskenttä jonne saa mennä pelailemaan millon huvittaa ja haluisin alkaa pelailemaan sitä tälleen kesällä. Se sit tuli meille yöks ja nyt ollaan hetken ulkona pallottelun jälkeen linnottauduttu mun huoneeseen. 
Kuvia ei ole, kamerasta oli akku loppu. Mutta joo, tämmönen päivä tänään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti