keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Tämän iän piti olla parempi ja olotilan jotenkin tyyni

Moi! Tänään on ollu ihan kiva päivä, vaikka skootteri melkein meni rikki, mut sain sen käymään niin, et pääsin kotiin sillä! Käytiin vähän soluilemassa, mut kun ei jaksettu olla sielä ni lähettiin pienellä porukalla scanburgeriin! Kun oltiin mässäilty sielä herkkuateriat ja otettu kaikenlaisia kuvia, ulkoiltiin siinä hetki ja mentiin vielä hetkeks takasi sinne soluun. Ei sitä oikeen kerkee mitään tekemään töitten jälkeen, melkein heti kun tulin kotiin, olin jo menossa Elinalle ja sieltä lähettiin sitten tonne muualle. Välillä on kiva vaan jonnettaa jossain ja pyöriä tuola ihmisten - tälläkertaa joittenki omanikästen seurassa! 
Ja kaikkien muiden iloksi ja omaksi surukseni voin täten ilmoittaa, että mun skootteri on ny sit taaaaas rikki. Ja sillävälin kun käynnistelin skootteria (joka ei siis enää käynnistyny), poltin mun couscouswokin pohjaan, eli eipä oo töissä mitään herkkueväitäkään. Joku äidin dieettipirtelö, mikroranskalaisia ja parsaa ja gluteiiniton pakastettu muffinssi. Jes. Mä meen nukkumaan NYT, koska oon ihan liian väsyny tekeen enää mitään muuta. Ihan itkettää tää väsymys. Heippa vaan!


PS. Kiva, kolme uutta lukijaa, tervetuloa!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti